
Åh vilket underbart fint väder det är idag. Solen skiner och det är nere på nollan.
Jag funderar på att ta med mig barnen och gå ner på isen och ta en promenad och sedan kanske fråga min lillebror (som fyller år idag) om han vill följa med och grilla korv :)
Känner verkligen för att ha en heldag ute!!
Det är ju allt för fint väder för att sitta här inne och uggla idag.
Vilda och Herta ligger här i min säng och myser med mig, jag har inte ens fått på mig kläderna än. Men det är ju trottsallt Fredag och vi är lediga ju ;)
Men nu får det vara slut på slöandet!!
Hoppas ni får en lika fin dag som oss :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar