söndag 19 februari 2012

Tänk om...





det kunnde vara måndag hela veckan :)
Är galet förtjust i just måndagar.
Då vaknar man tidigt och har galet mycket mottivation för att lyckas med en ny vecka.
Planerar nyttig mat och när/var man ska klämma in lite träning och promenader.
Måndagar är helt enkelt den bästa dagen på veckan.

Vi ska snart iväg och lämna Vilda på skolan och sedan blir det en tur runt byn för att få det första passet. Sedan måste jag planera lite middag. Vet inte vad det ska bli än, men jag är lite sugen på ingefärabulgur med torsk och någon god "gegga" till.
Även en grekisksallad. Mumma!!

Nej nu är det dags för min första morgon SHAKE!!

Jo just ja... kanske även ska berätt att jag lyckadess gåner 1,4kg denna vecka oxå :) Lycklig lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar