åh vilket vackert väder vi har idag. Jag ska försöka dra med mig vilda ner på sjön och åka lite skidor :)
Haha... jag vet inte ens om jag kan stå på dom... Var ju flera år sedan jag åkte sist. Men det ska bli roligt.
Nu är herta galet trött och jag ska försöka få henne att sova en stund.
Skriver mer ikväll
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar