Förlåt för det dåliga bilderna men jag fick inte hjälp att ta dom ;)
Snacka om att jag inte har NÅGRA bröst kvar efter denna graviditet! Känner mig nästan som en man. Men det är ändå rätt skönt att inte ha stora pattar som hoppar runt när man ska springa ;)
Jag har haft huvudvärk nu i flera dagar och den vägrar gemed sig... Inte alls skönt!
Jag har prövat olika värktabletter men det hjälper ändå inte. Så nu ska jag ut på promenad och se om friskluft gör det bättre.
Har även riktigt svårt för att äta, så det kan ju oxå ha med saken att göra.
Nej jag ska nu göra ett nytt inlägg med bilder som jag tog igår :)
Hej hopp...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar