fredag 23 mars 2012

300g


Nu har jag bara 300gram kvar ;)
LYCKA!!!
Tog även och klippte av mig håret igår. Det var otroligt skönt.
Nu är det bara lite färg som fattas. Rött :)

1 kommentar:

  1. Gillar denna snygga design du har på bloggen alltså. Sagt de förut :)

    SvaraRadera