Emma`s små och stora mål
fredag 23 mars 2012
300g
Nu har jag bara 300gram kvar ;)
LYCKA!!!
Tog även och klippte av mig håret igår. Det var otroligt skönt.
Nu är det bara lite färg som fattas. Rött :)
1 kommentar:
Maria
lördag, 24 mars, 2012
Gillar denna snygga design du har på bloggen alltså. Sagt de förut :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Gillar denna snygga design du har på bloggen alltså. Sagt de förut :)
SvaraRadera