Fan oxå... Jag kunde inte hålla mig!
Åt en muffins idag till kaffet. Men det gör inte så mycket, för jag kunde ha ätit 30st om jag vetal;)
men jag tog en och behövde ingen fler. Skönt att jag inte får skuldkänslor och ger upp som jag annars brukar göra. Jag känner mig starkare än någonsin i mitt ätande!
Annars är min kropp inte alls bra. Har ont i lederna och igår kunde jag knppt stå upp. Jag tappade känseln i mina händer o det strålade ut från nacken ut i armarna. Tog en spasmofen innan jag skulle sova och blev bättre efter det, men sedan efter ett par timmar var smärtan tillbaka. Kunde inte somna om och har varit yr och illamående hela dagen. Ska nu ta en annan tablett och se om den är bättre. För jag orkar inte med en till natt utan sömn o massor av smärta.
Nej jag skriver mer i morgon. Nu ska jag göra natt...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar