Ja såhär var man då klädd på gårdagens kalas ;)
Bara jag som var som spred glädje på den festen. hahaha!!
Jag var otroligt nog väldigt bekväm i den utspökningen.
Jag drack vin o öl och hade hur kul somhellst. Vi åkte hem rätt tidigt, redan vid 22
men jag fortsatte kvällen/natten på pubben i gällö.
Gissa om jag dansade o hade kul.
Var längesedan jag hade så roligt faktiskt.
men det berodde nog på det trevliga sällskapet;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar