tisdag 6 mars 2012

Bränna fett...

Ja det verkar vara något som jag kan just nu!!
Men vikten står dock kvar på den samma även denna vecka.Men när jag vet att det är fett som försvinner så gör det inte så mycket.
Man kanske inte ska låsa fast sig så mycket på just vikten.
Nästa måndag är det sista vägningen :/ Undrar hur det kommer sluta?!
Vet ju att jag gått ner bra mycket i just fett o det är ju det som räknas, så jag kanske ligger bra till att vinna pengarna;)
Vet ju i alla fall att jag i såna fall ska lägga en del på nästa Herbalife beställning så jag har mat så jag klarar mig ett tag framöver, och resten går ner i semesterkassan. För nu är jag laddad för att fixa en finare kropp innan vi ska åka :)
Ska även köra stenhårt med produkterna denna vecka för att få bästa möjliga resultat på vågen!!

Just nu har vi (jag o Vilda) ätit lunch Herbaköttfärs o pasta. Vilda gillade det jättemycket. Tur det;)
Väntar även på att farfar ska komma hit med mitt paket. Jag kännde inte för att försöka dra med mig vilda ända bort på bygg o varubutiken idag. Vi tar en tur på byn istället lite senare.
Måste hinna med så mycket idag, för ikväll kommer tjejerna hit och ska väga sig. Ska bli kul att se hur det gått för dom denna vecka.

Nej nu blir det en kaffepaus

1 kommentar:

  1. Men TACK vad glad jag blev för din kommentar söta du! :)

    Oj vad du har gått ner i vikt, bra jobbat!
    Kram

    SvaraRadera