
Jo jag vet! Det skulle bli rött men tydligen var det en helt annan färg i förpacningen. Blven någon sorts brun/lila färg! Inte alls det jag tänkt mig. Men men jag får väl vänta tills nästa månad och köpa ny färg då.
Jag kan här med även meddela att jag nu idag har vägtin mig på min hittills lägsta vikt som vuxen! Nu väger man 66,4kg!!! Jag har nu bara 0,4kg kvar till mitt nästa mål. När jag nått dit så ska jag köpa mig ett par nya byxor :) träningsbyxor såklart ;)
Men vad ska jag ha för mål sen då??
Funderar på att kanske ha ett träningsmål.
Typ som att jag ska kunna jogga/springa 3km eller något sådant.
Ja, vi får det vad det blir.
Är ju inte där än så jag hinner nog fundera.
Nu ska jag dricka lite vatten och hoppas på att huvudvärken lättar. Blivit lite sömn i helgen så jag ska passa på nu och sova ikapp.
Imorgon är det skola för Vilda oh jag o Herta ska på långpromenad.
Blir nog en tur till ok och sedan ett varv runt byn. Sattsar på att gå min 10.000 steg innan vi ska hämta Vilda från kören.
Jag ska skriva mer bara jag kommer på vad jag ska skriva om ;)
Godnatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar