Ska svepa min Herbalife chokladshacke och sedan är det bara att ge sig ut!
Jag ska allt fixa dessa sista kilon nu!!
Vågen visade igår morse på 68,1kg, alltså är jag bara 1,3kg från min lägsta vikt som vuxen ;) och den ska jag gå förbi! Iallafall ska jag ner på 66,5 ;)
Hejhopp skriver mer senare!!!
Hjärtat!! det behöver du absolut inte göra!
SvaraRaderaDu är så snäll du!
Jag äter skitdåligt innan och efter.
Mår illa om jag äter innan, och efter. Kanske shakes vore något ändå?
pusss