Har även lånat mig en digital systemkamera så jag kan ta lite vackra bilder.
Ska se om jag kan få till några fina foton som jag kan göra förstoringar av till vårt nya hem :)
Åh vad jag längtar tills vi flyttat och kan få börja ställa iordning och få det precis så som vi vill ha det.
För efter denna gång tänker jag nog intee flytta fler gånger.
Inte på många år i alla fall.
Bjuder på några bilder på min lilla sötnöt som fyller 4månader idag :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar