fredag 2 mars 2012

vem e bäst?!!

 
Posted by Picasa

Åh!! Jag är så sjukt glad idag, och nöjd med migsjälv.
kan inte fatta att det bara är 2 veckor sedan jag försökte fåpå mig byxorna och satt upp ett nytt mål.
Och här är jag nu. i mina byxor :)
Det betyder ju attjag måste sätta upp ett nytt mål nu då.
Men vad ska det kunna vara?
Ja jag kör väl på vikten ett tag till då. Jag ska ner till 66kg nu först.
Ja det kör vi på, små steg framåt!!

Nu ska jag ta med Herta ut på en promenad för att fira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar