måndag 19 mars 2012

Skor

jag behöver verkligen investerra i ett par bra gympaskor. Känner nu när jag är ute och går att dempningen i mina dojor suger. Får ont i knäna o ryggen när jag joggar och det är ju inte alls bra. Så nu blir det till att börja spara lite mer pengar så jag kan köpa skor kanske i slutet av nästa månad. Vill komma igång med joggningen mer nu när snön börjar försvinna från gatorna, men jag får nöja mig med promenader än så länge.
Ikväll är det ju finalen på viktutmaningen. Det är ikväll man får veta om man vunnit något. hoppas hoppas... Blir glad även om jag kommer på 2a eller 3dje plats. Bara jag vinner något e jag nöjd ;) Ha galen som man e ;) Nej men allvarligt, jag tycker jag ha kämpatsjukt mycke dessa veckor och jag förtjänar att vinna, i allafall något!

Jag ska laga middag till Magnus ikväll, lasagne vill han ha. Så då får han det min man ;) kanske jag kan få något kul tillbaka oxå... *fniss* kärlek!!

Men innan jag börjar med middagen ska jag passa på att plocka undan medns Herta sover, och sedan kanske jag hinner med en promenad oxå!!

Slut på svamlet... hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar