lördag 3 mars 2012

Laddad

Ja ikväll gott folk ska jag på vilda western fest! Det är dubbelt 30årskalas :)
Det är inga som jag brukar umgås med, utan Magnus vänner som fyller.
Jag har nu ett rejält dilemma. Vad ska jag ha på mig??
Jag har fått låna kläder av Anna, så jag kan välja mellan att vara cowgirl med pistoler, jeans o skjorta eller så kan jag ha den lilla lila glädjeflickaklänningen?!
Men jag vet inte riktigt om jag vågar ha den klänningen. det är ju en massa "fint" folk där, och jag vill ju inte skämma ut mig. Som vanligt.
Jag önskar att jag inte var så jäkla feg. Varför kan inte jag skratta o bjuda på mig själv så som Magnus kan? Åh, jag vet inte hur jag ska göra.
Får höra med mannen när han kommer hem igen.

Jag har idag haft tvättstugan och tvättat 7 maskiner med tvätt. Så går det när man glömmer att boka tvättstugan i tid.
Men nu är det snart klart. Skönt!!

Ska väl hoppa in i duschen snart och kanske även hinna med att raka benen ;)
Det skulle ju vara på sin plats.
Annars kan jag ju gå på fest som håriga damen ikväll :p
Ska försöka ta kort i båda kostymerna och lägga upp dom här. Så kanske ni förstår vilket svårt val jag har ;)

hej hopp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar