tisdag 13 mars 2012

Besviken? SJÄLVKLART

Men inte ger jag uppför det!

Igår var det ju sista vägningen. Jag tyckte jag varit såå duktigt och gjort allt som jag skulle. Men ändå blev resultatet inte alls som förväntat. UPP i fett% :(
När jag efter en stunds tjurande och klagan så kom jag på att det kanske inte var så farligt ändå. Vad gör det att man går upp lite i fett under mensveckan och en vecka fylld av smärtlindrande medicin?! Jag har ju haft en fantastisk vecka annars. En vecka då jag ätit som jag ska och rört mig det jag kunnat.
Varför inte vara glad över att jag bara tog en muffins när jag lätt kunnat äta en påse?! Varför kan man inte bara vara stolt över det man gjort bra istället för att gräva ner sig för en liten svacka?!!
Det är ju bara att styra upp på banan igen.
Jag hade ju förlorat så mycket mer i cm.
Hela 34cm sammanlagt :)
Så jag är nog rätt stolt över mig själv trotts allt ;)

Så nästa vecka får vi veta hur det gick för oss. En vecka till dom!
Bara att stå ut gissar jag.

Nu ska jag dricka vatten o ta min kvällsbar.

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar