
Nu har mina nya tidningar kommit. Dags attläsa på lite om det bästa settet att träna hemma för en fastare smalare kropp. Fans även massor av bra mattips som man kanske ska försöka sig på. Mycket kyckling o sallader. Helt i min smak :)
Idag har jag dock köpt lite godis då pms-monstret flyttat in i min kropp.
Blä säger jag bara. Inte konstigt att jag kännt mig nere ett par dar nu.
men jag ska försöka hålla mig på banan ändå.
Nej nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen o läsa lite tills jag somnar.
Godnatt
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar