Nu är det bara helgen kvar och på Måndag är det sista vägningen.
Så varför ska jag just idag få ett så sjukt sötsug?!
Jag är dessutom hungrig HELAtiden :(
Inte alls bra...
Men när sug o hunger attakerar min kropp så försöker jag att tänka nyttigtoch tar därför en proteinbar eller en halv schake.
Vill verkligen vinna detta så jag har inte råd att sumpa det nu, sista dagarna!!
Jag måste vara stark, hålla fokus, ha pengarna i sikte.
Jag ska allt fixa detta...
Emma kan
Emma vill
Emma skaVINNA
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar