tisdag 27 mars 2012

Tisdag

ikväll är det dags för vägning här hemma igen. Ska komma lite nytt folk oxå :) Kul!!
Det börjar sprida sig så nu blir gruppen större. Det är ju kul för det nya deltagarna och för oss "gammla" ;)

Igår kväll var jag ut och joggade ca 1timme. Inte hela tiden, utan jag körde lite intervall. Sjukt skönt när jag kom hem igen och kände att jag var helt slut och badade i svett!
Jag ska göra om det ikväll efter vår träff.
Kan behöva komma ut och samla tankarna och få tid för mig själv.

Så nu ska jag ladda lurarna med ny bra musik och sedan ger jag mig iväg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar