Vi tog en uppfriskande promenad till ica och handlade lite halstabletter.
Det är riktigt skönt väder ute, synd bara att kroppen inte orkar någon längre sträcka.
Men vi kanske får ta en liten promenad till senare idag. Kl är ju trottsallt bara 13 :)
magnus ska jobba över och sedan åka direkt på bandyn ikväll så honom ser jag först sent ikväll om jag är vaken då. Vilda får nog vänta tills i morgon eftermiddag stackarn :(
Jag tycker det e tråkigt att han jobbar så mycket, men det är ju tur att han har ett jobb.
I allafall nu när jag inte fick någon lön denna månad och inte heller vet om jag kommer få något från försäkringskassan. Men jag håller tummarna.
Avkomman är just nu i full gång i magen <3
Det känns riktigt skönt faktiskt!! Har varit lite orolig hela dagen och känntefter hela tiden. Men h*n verkar må hur bra som hellst :)
Nu ska jag värma vetekudden och lägga benen i högläge. VILA!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar