det går av bara farten nu. Dagarna flyger förbi och jag hinner inte längre med. Känner mig stressad och konstig i hela kroppen. Vill att allt lugnar ner sig lite så jag hinner andas och så att mitt humös slipper vara på botten.
Känner att jag tar ut allt över mina nära fast det inte är meningen.
Jag exploderar för minsta lilla, och Vilda är väl den som känt på det mest :(
Jag får jättedåligt samvete och säger förlåt säkert 100ggr om dagen till henne. Men jag tror att hon fattar att det inte är hennes fel. Hon säger i alla fall att hon älskar mig och det är ju bra det!! Min gullunge.
Vi var iväg en sväng på kyrkis idag och åt lunch med dom där, Vilda åt 7 köttbullar och massor av mackaroner. Fattar inte hur hon kan få i sig allt det. Måste ju ha noll mättnadskänsla. Lik sin mamma med andra ord!
Var upp på ica för att köpa den nyaste gravidtidningen, men den hade inte kommit så jag köpte Delicatobollar och juice istället ;)
Tur att varken Magnus eller Vilda äter dom, så jag får dom helt för mig själv!
Har även tagit fram kyckling ur frysen så vi kan äta middag ikväll. Vet inte vad jag ska göra med den än men det hinner jag tänka på nu när jag ska lägga mig på soffan och mysa med Vilda :) Får se om jag skriver mer senare
Hej fis, rymd gris!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar