idag så tog vi oss iväg på fam,centralen så vilda fick leka av sig.
Det behövdes verkligen. Hon är inte så bra på att vara hemma och vara lugn.
Hon målade och lekte med barbiedockor, sedan blev det lunch. Köttbullar o mackaroner, hennes favoritmat!! Så det har varit en rätt lyckad förmiddag.
Men mamman i huset (jag) är helt slut. Det märks på kroppen att man inte är i toppform. Tung och otymplig. Orkar knappt gå hem från affären idag. De sista trapporna var hemska så nu väntar sängen på mig.
För om jag ska orka iväg till Anna på middag ikväll så är det bäst jag vilar mig.
Jo, Jag ska få låna systemkameran från jobbet i helgen. Tänkte passa på att ta lite fina gravidbilder och så ska jag ta med den till kyrkan på söndag och fota barnen i kören :)
Usch vad ont jag har nu. Lägger mig en stund, skriver mer ikväll!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar