torsdag 15 september 2011

Skylla sig själv?!

Jag vet inte om det är det jag får göra, men idag har jag så förbannat ont i kroppen så jag tror jag lägger mig ner och dör en liten stund.
Det blev allt för mycket trappor och städning för mig igår, men jag kände att jag var tvungen att få ALLT gjort på samma dagför att det inte skulle finnas några äkliga små maskägg kvar i lägenheten. Visst blev det fint och det var skönt när allt var klart, men min kropp sa ifrån inatt och då menar jag att jag fick en rejäl "utskällning" iform av sammandragningar och ryggvärk. Grät som ett litet barn och visste inte vad jag skulle tamig till, så det fick bli 2 alvedon och sedan försöka andas mig egenom det.
Ett tag var jag skräckslagen och kom på att detta inte är något i gemförelse med hur det kommer att vara den dagen jag ska föda. Jag kände paniken smyga sig över mig. Måste nog ta upp detta med min barnmorska, för jag vill inte vara sådär rädd den dagen det gäller!

Nej nu är det snart dax att börja med middagen. Ska bjuda farfar idag, han är barnvakt åt Vilda en liten stund men dom e nog strax tillbaks. Vi ska äta isterband och potatis :) Mummsigt!!

Ska försöka lägga upp några nya bilder senare, men just nu är internettet sjukt segt!
Är det Telias fel kanske??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar