onsdag 21 september 2011

Funderingar


Hittade lite gamla bilder på min förra blogg. Gissa om jag höll på att trilla av stolen när jag insåg att jag varit såhär liten! Åh då är detta ändå inte ett av de korten då jag är minst. Undrar om jag någonsin kommer att lyckas få tillbaks den kroppen.
Det skulle ju inte alls vara dumt. Just nu känner jag mig som en val på torra land!
Får ont i kroppen men det kan ju bero på foglossningen såklart men jag vet ju att såhär mycket får jag då ALDRIG väga efter förlossning. Blir väl till att kuta runt byn med barnvagn sen med en hurtig vän som sparkar mig i röven ;) vet du vem du är?!! ;) Då kan vi puscha varandra till bristningsgränsen. Men hon är ju redan nu i full gång med sin träning så jag kommer att ligga några steg bakom. Men dom ska jag snabbt ta in! :)

Nejj nu ska jag ta mig en kopp tea och sätta mig i soffan. Invänta mannen i mitt liv som är och tränar innebandy ikväll. Han e duktig min älskling!!

Så därför säger jag nu godnatt.

Hejhå lingontå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar