tisdag 20 september 2011

Bebissaker!




Åh jag kunde inte låtabli ;)
Tog några kort på de första bebiskläderna.
Jag älskar byxorna, kanske för att det är ett så sött litet märke på dom.

Jag var iväg på kyrkis idag. Det var trevligt. Fick ju träffa 2 andra mammor som ska ha barn snart igen :) Så denna gång är man inte ensam om att få barn. Inte för att jag var själv när jag fick Vilda, men jag kände ingen som fick barn samtidigt och ingen var i min ålder. Jag var ju dock "bara" 20år den gången;)
Så denna gång ser jag mer fram emot att vara mammaledig!

Jo visst ja, ikväll kommer Vilda tillbaks till mig. Hon är förkyld och måste vara hemma från skolan. Så när pappan måste jobba så får jag hoppa in :) Men det gör mig inget alls. Är alltid skönt med lite sällskap.

Nej nu ska jag göra klart här hemma. Får se om jag skriver mer ikväll.
Och ja, jag har varit vaken HELA dagen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar