onsdag 21 september 2011

sjuk(t) men glad!


Idag är Vilda hemma med mig för vi är båda rejält förkylda.
Vilda har feber, hosta och e snorig men ändå på gott humör! :)
Det är skönt att hon inte är någon gnällunge.

Vi ska ha tvättstugan idag. Mindre roligt men nu måste det göras. Är fullt i tvättkorgen och tomt i skåpen. Varför väntar man in i det längsta? Ska försöka bli bättre på att boka in tvättider och att använda dom när jag väl bokat.

Har haft en jobbig natt, massor av mardrömmar. Har vaknat i panik och trott att något hänt med avkomman. Var helt övertygad om att jag inte kunde känna h*n längre. Snacka om panik!!
Usch, vill inte ens fundera över hur det hade varit...
Jag fattar inte varför jag har såna drömmar. Ska ta upp det med min barnmorska på måndag när jag ska dit på koll. För jag vill då inte vara med om en sånhär natt till.

Jag skriver mer senare nu ska vi äta frukost
Hejhopp....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar