Idag tog jag o Vilda sovmorgon, eller det var nog mest jag;)
Fast vilda låg kvar i sängen till kl var 10tror jag och kollade på tv o bara mös med mig.
Det blev frukost och sedan tog vi en liten promenad upp till Arvid. Han och Vilda lekte ute i säkert en timme innan Vilda lessnade på honom och ville hålla i Agusti istället:)
Hon är som värsta stortjejen nu när lillkusinen kommit. Hon är verkligen duktig att hålla i och hjälpa till. Men hon orkar inte så länge innan hon får ont i både armar o ben ;)
Nu ikväll har vi gjort chokladbollar som vi lagt på kylning och ska nu äta lite nudlar.
Han ju inte gå på ICA och köpa lördagsgodis, men vi överlever nog det. Eller?!!
Inatt kommer Magnus hem:) Jag saknar honom redan;) det är kärlek det!!
Avkomman har varit rätt lugn idag förutom när Agusti skrek som värst, då sparkar h*n och lever rövare där inne. Men jag vet ju att så fort jag lagt mig ikväll och ska sova så kommer det vara full fart igen... Men det kan jag leva med. Är ju en underbar känsla!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar