får det vara nog!
Vad gör jag uppe denna tid? 06:30!!
Det är fan inte mänskligt, och inga barn hemma heller som håller mig vaken.
Fast det e ju rätt bra fart på Avkomman;) h*n har lekt rövare i magen mest hela natten men det är ju så mysigt att jag inte kan hjälpa att le mitt i min trötthet.
Magnus har farit på jobbet och jag har precis ätit frukost (min första för dagen) ;)
Kan lätt bli 2stycken men vad gör det? Kroppen behöver det tydligen.
Idag har jag nog inget speciellt på schemat, kanske tar en sväng på kyrkis om syster ska dit men annars ska jag nog bara nöja mig med en liten promenad och se vad ryggen/fogarna säger om det. Kanske även måste ringa läkaren idag för att höra om en ny tid.
Min sjukskrivning går ju ut snart. Eller dom kanske vill att jag börjar jobba igen?! Aja det får vi se den dagen. Ingen ide att elda upp sig för det redan nu.
Jag bara måste ha en ny KAMERA den jag har suger ganska bra... Jag vill oxå kunna ta fina bilder så som alla andra bloggare gör. Vet att man inte kan fåallt här i världen, men jag tycker allt att jag o Vilda och bebisen är värd en kamera ;)
Kanske kan tvinga Magnus att köpa en när jag tryckt ut hans barn ur mitt allra heligaste!!
Äh, här kan jag ju inte sitta hela dagen. Dags för duschen!!
Hejsvejs...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar