över Gällöbyn, tusan vad det blåst idag.
Jag och Vilda skulle gå en sväng förbi jobbet och hämta en salva jag beställt och hade jag inte varit så tung så lovar jag att jag svävat vissa bitar ;)
Vilda gick på i bra fart så jag han inte riktigt med. Visst känns ryggen något bättre då jag vilat precis innan men den är långt ifrån bra.
Vildas pappa ringde oxå, det är 6årskalas i morgon och Vilda är bjuden så vi var tvungna att hämta Vildas nya tuffa skor! Hon ville inte ha några gamla gympadojjor. Det kan jag förstå.
Så bara magnus kommer hem nu så ska vi åka och handla lite mat och även ett födelsedagskort. Icke att glömma!!
Jo, vi hämtade i allafall Vildas cykel så hon drog ifrån mig på hemvägen, men hon vet precis vart hon får cykla och när hon måste stanna och vänta in mig. Så lätt var det INTE förra året kan jag lova. Fast då var hon ju inte heller såhär bra på att cykla. Hon har ju trottsallt 2 vänsterfötter ;) likt sin mor!
Väl hemma så var vi båda ganska trötta och lite hungriga så vi åt rester från igår och la oss sedan i sängen och kollade på en film. Eller det var Vilda som kollade, jag sov!!
Men det behövde jag efter ett par nätter utan sömn.
Så nu är vi pigga o glada igen :)
Får se om Magnus kommer hem idag eller om han stannar i Fjällsta då han är sjuk.
Jag skulle oxå vilja försvinna för en stund just nu. Vilda är tjatigare än någonsin... Hon vill tydligen flytta nu. Hmmm, undrar varför? Kan det vara för att jag bad henne gå ut och leka istället för att kolla på film. Aja, jag e väl en usel mamma men det får väl vara sådå.
Nej nu ska jag försöka komma på något att äta till middag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar