söndag 25 september 2011

Trötter

Har varit full fart här idag. Vaknade rätt tidigt, frukost, sedan en promenad.
jag handlade till mamma och var ner dit. Magnus o Vilda tog en extra runda men kom sedan ikapp mig lagomt till kaffet. Eller så var de vilda som kände lukten av muffins ;)

Var hem och fixade tvättstugan, 3maskiner tvättat. Seedan for vi hem till Magnus för att kolla hans tvättstuga.

Var ner till åretsby (Tavnäs) och drack kaffe med Therese medans Vilda fick leka av sig med tjejerna. Det behövde hon. Jag själv orkar inte leka i det tempot med henne. Så det e tur att det finns kompisar :)

Var förbi hos Berit och där var ju "snygg micke" ;) Vilda blev ju helt till sig och kunde knappt prata. Ibland e hon lite charmig ändå. Hon ville sååå gärna ha en kram men hon blev så blyg att hon inte kunde titta på honom. Skit unge!! Hahaha...

Nu är vi åter hemma. Vilda kollar film, Magnus kollar tv och jag ´lagar middag och sitter här. Blir tidig middag idag då jag ska iväg på S-möte ikväll. Det är jag som ska låsa upp så jag får väl gå lite tidigare än vanligt.
Hellst av allt skulle jag vilja sova nu, men det går inte för sig!

Nej nu dags att duka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar