Tiden bara flyger fram!
Kan inte fatta att det Var jag inte nyss i vecka 20?
Jag är i alla fall väldigt glad över att det går framåt. Har haft ont inatt men nu är det lite bättre. Åt frukost och då släppte ryggvärken lite.
Ikväll ska jag o Magnus på 40årskalas i Revsund!! Richard fyller år och det ska firas med buller o bong :) Jag hoppas att jag är nästintill smärtfri då så jag kan njuta av kvällen. Inte så kul att sitta där om jag har ont. Men nu ska jag inte tänka mer på det. Nu måste jag försöka hitta något att ha på mig. Ser ju ut som en flodhäst i våtdräckt i allt jag äger ;) Hahaha, tur jag kan skratta åt mig själv!
Jo, Vill bara tillägga att hösten är här nu :) Jag gillar verkligen denna årstid med alla fina färger och den friska luften. Att man får kläpå sig lite extra, tjocksockar, filt, film, levandeljus och en kopp varmchoklad!! Är inte det höstlivet så säg!
Om jag känner mig pigg någon dag i veckan så ska jag försöka ta mig ut och fotografera lite fina höstbilder!! Men nu ska jag först göra ett försök att ta mig till duschen.
Skriver mer en annan dag :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar