Idag e det ingen bra dag. Började med att jag vaknade kl6 för att åka in till stan. Hade tid på fotvården på morgonen. Det var jätteskönt, men efter 1,5timmar i en stol med dåligt sittläge blev ryggen mindre glad.
Gick några ärenden åt min syster då jag fortfarande kände mig rätt okej.
Men tji fick jag!! Helt plötsligt fick jag sammandragningar som höll i sig länge och dessutom vägrade ge med sig. Trodde ett tag att jag skulle vara tvungen att lägga mig ner på gatan för att vila. Men Magnus stod uppe på stan och väntade på mig så det var bara att fortsätta. Åkte på raggsockan och åt lunch, fortfarande ont men läget under kontroll.
När vi kom fram till Torvalla så satte jag mig i kontorsstolen på magnus rum, och där blocksomnade jag. vaknade av och till utav att Avkomman levde rövare och försökte likt the grudge, kravla sig ut genom min mage!! :/
Satt där på kontoret i 3timmar och bara döstirrade in i väggen och var arg på mig själv som överhuvudtaget vaknade i morse.
Åkte hem till byn, smärtan blev värre o värre. Fogarna föll samman på väg upp för trappan. Nu var det inte långt från gråt.
Värmde vetekudden i micron och tog med den till sängen. Där somnade jag sedan på 2röda.
Blev dock väckt efter en timma av en söt liten kille som ville leka med moster :) Fick även pussa på hans lillasyster och då kändes det genast lite bättre!
Nu ska jag väl värma kudden igen och ta mig tillbaka till sängen. Ska man kanske även försöka sig på att trycka ner 2 alvedon i huvudet?! Kanske kan hjälpa lite i allafall.
Nej jag tackar för mig nu och återkommer när jag får tid o ork igen :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar