är att...
*upptäcka att man fått barnbidrag en dag tidigt
*kunna köpa 3 DELICATOBOLLAR på ica för 15kr
*Få en puss av världens finaste kille
*bli nerkräkt av en underbar liten tjej ;)
*få dricka tea i soffan under en filt
*få tända en massa levande ljus
*få vara smärtfri (nästan) en hel dag!!
*ha underbara vänner och en underbar familj
mm,mm,mm
Tänk vilket underbart liv jag har ändå.
Just nu känns allt perfekt. Bara min Vilda som saknas nu :)
Nej nu ska jag gå till soffan och pussa på min kille!!
Hejhopp...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar