Jaha, inte nog med att jag blivit tjock, fått krulligt hår och gasig mage så har jag blivit någon slags mjölkmaskin oxå!
Vaknade i en sockerliknande pöl i morse. Trodde först att det var Magnus som dregglat på mig men så var inte fallet. Inte denna gång i alla fall ;)
Hmmm, ja nu fattas väl bara att jag får åderbrock och hemorojder så är jag väl komplett!
Nu ska vi försöka få i oss lite frukost, eller i mitt fall en kopp tea och en banan. Är konstant hungrig så nu måste jag börja tänka mig för vad det är jag stoppar i kroppen.
Inget roligt att tänka mat hela dagarna men så är det ärr leva i min kropp.
Jag ska bort till J senare och hälsa på. Får uppdatera mer senare ikväll, om det hänt något vill säga :)
Hejhå luden tå!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar