fredag 23 september 2011

Går in...



i vecka 30 snart då! :)
kommer så väl ihåg att denna Fredag, denna vecka, då jag väntade Vilda så gick Erik ut 9an. Då var det dock sommar, varmt, grönt och skönt ute. Men jag hoppas på att dessa sista 10 veckor inte ska innebära fötter fulla av vatten ;) för jag har fått för mig att man inte samlar lika mycket vatten på hösten som mitt i stekheta sommaren. Eller har jag fel?

Vilda blev kvar här så idag börjar vi på "min" vecka. Visst är det konstigt egentligen, för alla veckor borde ju vara min vecka. För hon är ju alltid min dotter :) Men ni fattar vad jag menar. Det finns ju inga din o min veckor.
Jag är bara riktigt glad över att jag o Vildas pappa kan komma så pass bra överrens att detta funkar:) Visst tror jag ibland att det skulle vara bäst för Vilda att bara bo på ett ställe. Men jag vet inte...
Vi får se hur det blir nu framöver när det kommer en till liten och arbetsskifft ska ändras. Kanske löser sig av sig själv. Jag vet i alla fall att det inte skulle göra mig något om hon bodde här på heltid.

Vi är fortfarande sjuka. Hostan verkar inte vilja gemed sig. Men som tur e har vi ingen feber längre. Så vi kanske tar en lugn liten promenad idag. Behöver få i oss lite friskluft. Jag börjar bli galen på att bara sitta här inne. Tänk om kroppen kunde fixa en heldag i skogen eller någe liknande. Det ser jag fram emot, att vara lättare i kroppen, kunna gå på en långpromenad utan att bli sängliggandes i dagar, leka med Vilda, få tillbaka mitt glada trevliga humör osv!!
Men det kommer nog snart :)

Avkomman har börjat få lite annorlunda rutiner nu. Sover fram till kl 12 på dagarna sedan vaken e stund och är som mest livlig mellan 21-23 på kvällarna. Bättre det än mellan 3-5 som förut!!
För om detnu skulle vara så att h*n kommer ha samma rytm när h*n e född så föredrar jag nog det som är nu :)

Nu ska jag försöka få i mig något att äta. Mått lite halv illa idag. Men det går nog över bara jag får mat i magen.

Hörs Hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar