fredag 30 september 2011

Kort



Vilda och jag passade på att ta några foton innan hon ska åka till sin pappa.
Magnus är ju borta hela helgen så han kan inte heller hjälpa mig att ta kort, men kanske Jessica har tid :)
Har fått hem systemkameran men det var slut på batterier så de måste laddas.
Därför e dessa kort tagen med min vanliga kamera.

Nu ska jag och Avkomman på middag hos Jessica. Lasagne blir det dagen till ära!!
Synd om Magnus som inget får ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar