ikväll står mammamiddag på schemat. Vi brukar ha det en gång i månaden och då träffas vi några mammor och äter middag tillsammans och pratar om allt mellan himmel o jord!
Inga barn (bara spädisar) vin för den som inte ammar eller e gravid och en himla massa skratt och skvaller ;)
Ska se om jag kanske tar med mig kameran ikväll och tar några kort på vårt mammamys.
Nej nu ska jag vila så jag orkar med denna kväll.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar