torsdag 8 september 2011

.....

Nu så går det undan vill jag lova. Veckorna bara flyger fram och redan i morgon är det Fredag och då kommer Vilda hem igen:)
Kan inte säga att jag hunnit med något alls denna vecka. Men jag har däremot tagit tillfälle och vilat en hel del och jag tycker nog att kroppen känns bättre.

Jag har fått lite egentid med Magnus och det är jag då verkligen glad för. Har känt mig lite ensammen på dagarna då han jobbar och jag bara legat hemma. Man blir lätt galen av att inte träffa eller prata med folk. Men ikväll ska vi nog bara vara för han åker ju bort i helgen. Men han kommer ju hem igen redan på söndagmorgon.

Idag har jag varit till Bräcke och köpt ett par gympaskor till Vilda. För på Måndag ska hon få prova på att spela innebandy :) Tror hon skulle gilla att få springa av sig lite, plus att det är blandade kön och åldrar (6-8år)
Det blir nog så att Magnus får följa henne dit om jag inte blir bättre. Men om hon någon gång ska spela en match så kommer jag vara där och heja för fulla muggar!!

Nej nu måste jag snart gå till tvättstugan. Hoppas ryggen inte säger ifrån nu bara. Aja... Jag ska försöka skriva mer senare och kanske bjuda på en bebismage :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar