Då har vi tydligen fått mask i magen oxå, eller det är Vilda som har det men även jag o magnus måste avmaskas. Känner mig som något slags djur...
En smutsig liten katt som ätit en dålig råtta :/
Så idag är det STORstädning här!!!
Ut med alla sängkläder, tvätta alla texlilier som varit framme imitt fall blev det 3 överfulla ikeakassar!! ca 8maskiner.
Dammsuga och torka alla golv, dammtorka av allt och sedan en rejäl sanering av toaletten. Då även golv och väggar.
Har inte kommit speciellt långt än då jag inte sovit mer än 3-4timmar inatt pga smärta i rygg och ben.
Så att städa idag är inte det mest ultimata känner jag.
Men vem ska annars göra det?!
Som tur e är Vilda på skolan så jag kan städa i lugn o ro. Men samtidigt hade det varit skönt med lite hjälp.
Får sammandragningar mest hela tiden och får stanna upp och vila lite.
Nej nu är det bara att sätta fart igen :(
Skriver mer senare om jag överlever denna dag!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar