fredag 9 september 2011

Fredag


Vecka28 här kommer jag!!

Ja då var det fredag igen och Vilda kommer nog vilken minut som hellst :)
Äntligen!!
Vi ska ha mysfredag och bara vara. Magnus har ju åkt bort i helgen så det blir bara vi tjejer hemma, och Avkomman såklart ;) Blir nog popcorn o film ikväll i min säng. Haha tänk vad mycket mysigt Magnus missar;) Fast han kan behöva lite "semester" efter denna vecka. Jag har inte precis varit trevlig. När man har ont så är man inte riktigt sig själv. Jag skyller på det i alla fall!

Tog mig en promenad bort till Jessica idag, äntligen har hon kommit hem. Brun som en pepparkaka och såg så fräch ut. Blev lite avis om jag ska vara ärlig.
Vi kollade på kort och drack kaffe. Det var jätte trevligt. Men när jag skulle hem så passade jag på att handla lite, kom bort till jobbet och där blev det stopp. Fick såna sjuka sammandragningar!! Trodde ett tag att jag skulle föda där på gatan. Fattar inte hur ont det kan göra, och värre lär det ju bli den dagen det är dags på riktigt :(
Ojojoj, aja det är väl bara att bita ihop som oraklet säger!!

Nej nu ska jag diska bort det sista innan min älskling kommer hem!
Får se om vi tar och går till skogen och fotar lite imorgon om vädret e fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar